Kommunikation

Vi løser kommunikationsopgaver enten som led i et projekt eller i forbindelse med en akut opstået krise.

Det gennemgående nøgleord i tilgangen til at arbejde med kommunikation er troværdighed. Mange erfaringer viser, at man kan komme helskindet ud af ubehagelige situationer, hvis man stræber efter at være troværdig. Det betyder også at have viljen til at ville indrømme egne fejl. I de tilfælde bliver krisen hurtigere overstået og respekten hurtigere genvundet.

Livet er heldigvis andet end kriser. Vi har løst mange kommunikationsopgaver for virksomheder, der gerne vil være mere kendt i offentligheden, og som har et relevant budskab, de gerne vil have ud. Det kan være alt fra udarbejdelsen af årsrapporter til udarbejdelsen af en egentligt kommunikationsstrategi, der kan indebære mange forskellige muligheder fra produktion af film til artikler til medier eller sociale platforme.

Kommunikation for børsnoterede selskaber stiller høje krav til præcision og kendskab til regelsættet for børsnoterede selskaber. Det samme gælder ved børsintroduktioner. Som journalist på Dagbladet Børsen og DR Nyheders Erhverv- og Økonomiredaktion har jeg fuldt det finansielle marked tæt gennem mange år og især de finansielle institutioner. Det betyder en sikker basis for at kunne arbejde med kommunikation for disse virksomheder.

Skriv et svar